بیشتر بدانیم, بیماری, سبک زندگی, مطالب

چند روش آسان برای کمک به دفع سموم بدن

lazy چند روش آسان برای کمک به دفع سموم بدن

1-سعی کنید سالیانه 2 بار حجامت عام(بین دو کتف) انجام دهید، یکبار در اول بهار و یکبار در خردادماه (ماه حزیران در هفتم و یا چهاردهم آن)، که منقول است از امام الرئوف، شمس الشموس حضرت امام رضا(ع) هرکس در ۷ حزیران حجامت انجام دهد داروی یکسال از بیماری خود را دریافت می کند و اگر در آن روز موفق به انجام آن نشدید در ۱۴ حزیران حجامت کنید.

با انجام حجامت گلبولهای سفید خون افزایش یافته و باعث تقویت سیستم دفاعی بدن خواهد شد و بدن با تقویت سیستم دفاعی منجر به بیماری نمیگردد.
قابل ذکر است حجامت برای افراد بلغمی مزاج باید با تدابیر و تحت نظر متخصص طب سنتی انجام گردد.

2-آب آشامیدنی را به صورت جوشانده مصرف کنید و در یک لیتر جوشانده آن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب خانگی بریزید تا عاری از سموم شود و یا آب چشمه، قنات و … جوشانده و استفاده شود.

همانا رسول اکرم(ص)فرمودند:در خانه ای که سرکه باشد اهل آن خانه فقیر نشوند، سرکه با خاصیت آنتی بیوتیکی قوی خود موجب می شود تا بدن انسان از میکروب در امان بماند.

3-هر سه ماه یکبار به مدت دو هفته ناهار آش جو میل کنید با انواع سبزیجات و چاشنی: زنجبیل، زیره سبز و مقداری آبغوره.

4-معجون دوسین را مصرف کنید حداقل روزانه یک قاشق مرباخوری و به کودکانتان نیز بخورانید، در کودکان روزانه به اندازه یک نخود کافیست، می دانید که در ترکیب دوسین سیاهدانه است و این دانه سیاه دارای خواص بی شمار و ارزشمندیست.

امام صادق(ع): سیاهدانه دوای هر دردیست بجز مرگ و نیز ترکیب عسل که در قرآن کریم به عنوان شفا از آن یاد شده است، از این دو مخلوط یک معجون معجزه آسا بدست می آید، که باعث قدرت پیر و جوان و تقویت سیستم دفاعی بدن میگردد.

5-بجای مصرف نوشیدنی های مضر موجود در بازار از قبیل: نوشابه، دلستر و …. از نوشابه ای خوشمزه مانند سکنجبین استفاده کنید تا همیشه کبد شما سالم بماند.

از مصرف گوشت گاو، گوساله، فست فود ها و سایر مواد غذایی مضر جدا خودداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *